7. Flipbook

Descripció:
Hem fet un flipbook, és a dir, un petit llibret amb una serie de dibuixos que varien gradualment d'una pagina a la seguent, de manera que quan les pagines es passen rápidament semblen dibuixos animats.


Procés:
El primer que haviem de fer era escollir l'animació que voliem representar al nostre flipbook. Jo vaig decidir fer el moviment d'una noia bufant un dent de lleó.

Quan ja vaig tenir la idea clara, vaig anar retatllant paperets i vaig començar a dibuixar gradualment el moviment de la noia amb el dent de lleó.

Un cop dibuixats tots els moviments que havia de seguir la noia, vaig pintar el dibuix amb un retulador i un puntafina negre.


Resultat:


Valoració:
És una feina en la qual s'ha d'anar amb compte i s'ha d'estar concentrat, ja que s'ha de vigilar no fer un gran pas del moviment d'un paperet a l'altre. També es necessari molt de temps per realitzar una bona feina. Personalment, m'ha agradat fer aquesta activitat i la recomenaria ja que ajuda a entendre el moviment dels dibuixos animats.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada