5. Avatar analògic taca


Hem treballat a partir d'una fotografía d'un primer pla nostre en blanc i negre. Havíem de copiar la nostra cara al full fent que quedés una sola taca de color negre.
 A partir de la imatge en blanc i negre que hem utilitzat per als altres treballs, amb l'editor de fotos picmokey he anat jugant amb el contrast, l'ombra, i la llumiositat amb tal de que em sigués més fàcil veure la taca que he de dibuixar.
Imatge original:
Cimg309911
Imatge editada amb el picmonkey:
Un cop tenint aquesta referència he marcat amb llapis en un full en blanc els rasgues principals de la cara i després he pintat amb tempera negre tota la taca que marca la meva cara. El cabell i els espais gruixutsels he fet amb pinzell però les zones delicades com la boca, el nas, i els ulls els he fet amb un punxó.
Aquest ha sigut el meu resultat:
20121228_134727

Aquest treball m'ha agradat molt i no se m'ha fet gens pesat. L'activitat la recomenaria per què s'apren a fer un retrat amb tan sols una tonalitat

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada