3. Avatar


Descripció: Havíem de crear avatars nostres amb uns programes.
Un avatar és un personatge virtual definit amb els trets individuals escollits per un/a internauta que representa en un videojoc cadascuna de les persones que hi participen o al ciberespai cadascun dels participants en una tertúlia o qualsevol altra activitat en línia.
Procés:
Aquests avatars estan fets amb estil warhol. Es tracta de carregar una foto, et dona a escollir entre vinyetes d'un, de quatre o de nou:
Poparta2f27a74a5c6fdfe2f4ca215b7f176e721cea16f
Poparta5e856c48b442a13211d42052e96a29e83224c2b_1
Aquest avatar està creat amb el programa flashface. Però com no vaig trobar cap cabell semblant al meu i l'he fet amb el paint. Trobo que no m'assemblo ja que no vaig trobar rasgues semblants als meus en aquest programa:
Flashface
L'avatar següent està creat amb julian opi i trobo que no m'asseblo gens ja que en aquest programma no et donen varies opcions de rasgues i està fet per a que tots els avatars d'aquest programa quedin d'aquest tipus:
Sense_titol
Aquest està fet amb el programa obama, ja que obama utilitzava aquest tipus d'avatar per la seva campanya. També tracta de carregar una imatge:
Obamicom
El següent avatar està creat amb el voki. En aquest si que hem trobo una mica de semblança ja que hi havien rasgues més semblants als meus:
Voki
Aquest avatar està fet amb el programa unique. No m'hi trobo semblança ja que no hi havien gaires rasgues per escollir.
Unique
Com gairebé no m'asseblo a cap avatar, he fet aquest amb el paint:
Paint
Resultat:
Penso que aquest es l'avatar al que més m'assemblo, creat amb el programa voki.
Voki
Comentari: M'ha agradat l'activitat i l'he trobat força interessant encara que no hi havien molts bolns programes per crear avatars. Recomanaria l'activitat per que la fes el pròxim curs ja que es treballen els rasgues i a l'hora de fer un retrat serà més fàcil havent fet aquesta activitat abans.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada