2. La dansa


Descripció: Havíem de copiar a una làmina i pintar a temperes aquest quadre.

Títol: La dansa
Fitxa tècnica:
-Títol: “La dansa“
-Autor: Henri Matisse
-Any: 1909
-Dimensions: 260 cm d'alt per 389 d'amplada
-Tècnica: Oli sobre tela
-Estil: Fauvisme
-Génere: Retrat de grup
-Localització: Museu de Hermitage San Petersburgo, Rusia
Procés: Primer vaig copiar el quadre a llapis a una làmina i un cop fet vaig començar a pintar. El primer que vaig pintar va ser el cel amb color blau barrejat amb blanc segons la tonalitat que volia. Més endavant al blau li vaig afegir groc i hem va sortir el verd per pintar la gespa.

Desprès vaig pintar les persones amb la barreja del color magenta, groc, i blanc, segons la tonalitat que li volia donar.

Un cop sec, per pintar el cabell barregem magenta, blau i groc. Per acabar repassem les línies amb un pinzell fi i pintura negre una mica aquosa perquè sigui més fàcil seguir les línies.

Resultat:
Comentari: M'ha agradat l'activitat ja que ami m'agrada molt dibuixar i pintar. M'agradaria tornar a fer alguna activitat semblant a aquesta.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada